تایرهای مفهومی هانکوک
 


hankook i-flex airless tire concept

hankook i-flex airless tire concept


این تایرها همانند تایرهای بدون باد بریجستون به مراتب سبک‌تر از مجموعه چرخ بعلاوه تایرهای کنونی هستند زیرا خود رینگ در این تایرها جای خود را به بافتی الاستیک می دهد که سطح جذب شوک گسترده تری نیز دارد و این دو ویژگی به کاهش مصرف سوخت و بهبود سطح NVH می‌انجامد.

 

 

نسل اول تایرهای بدون باد میشلن

نسل اول تایرهای بدون باد میشلن که دارای رینگ مرکزی نیز بود.


اما مزایای این تایر به این چند مورد محدود نمی‌شود بلکه این تایر از سنتتیک پلی اورتان ساخته شده است و فاقد تودهٔ رایج فلزی رادیال در تایر های معمولی می‌باشد و تا 95 درصد قابل بازیافت است.

 

تایرهای i-flex هانکوک قرار است برای اولین بار با اندازه 155/14R590 (چرخ 14 اینچی با عرض 155 میلی متر و قطر 590 میلی متر) بر روی یک دستگاه فولکس واگن up! تیون شده توسط ABT در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شود.

ولی فعالیت‌های هانکوک (هانگوک) به این‌ها محدود نمی‌شود بلکه این شرکت در حال همکاری با دانشگاه سینسیناتی و کار بر روی یک تایر مفهومی دیگر به نام eMembrane است که قادر است با توجه به شرایط رانندگی مختلف ساختار خود را تغییر دهد. برای مثال در هنگام رانندگی با سرعت بالا در پیست مرکز آج AOS گسترش یافته و پهن‌تر شد و اصطکاک با سطح را به حداکثر می‌رساند ولی برعکس در هنگام رانندگی با سرعت پایین در سطح شهر تایرها اصطکاک خود را به حداقل می‌رسانند که موجب کاهش مقاومت شده و در نتیجه مصرف سوخت به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 643
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1185
بازدید ماه : 13372
بازدید کل : 463086
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2